dissabte, 20 d’agost del 2016

LA DAPHNE FA DE MODEL

Aquesta nina , originalment, es diu Daniela i és de la casa "Arias".
Nosaltres l'hem rebatejat amb el nom de Daphne, com la filla de l'amiga que me la va regalar, doncs hi té una semblança.
És una nina que, per la seva forma,  va molt bé per fer vestits.

En aquesta ocasió, fa de model..... potser l'entrada s'hagués hagut de titular " Vestits pels Nenucos, sense Nenucos" !!!!!
 La Montse, em va portar tot de retalls per fer vestits a les nines de les seves dues nétes, la Martina i l'Aina, vaig buscar mides de Nenuco i no en vaig trobar, així que vaig fer la robeta amb unes mides del Baby Born que tenia anotades...... i després vaig emprovar amb la Daphne, així que.... aquí ho teniu!!!!
Ho he fet tot per duplicat!!!!!

  • Dos vestidets de piqué estampat, amb frunzit al canesú.




  •  Dos conjunts de platja o piscina amb banyador de calceta, top i barretet




  • I dos vestits de piqué, amb estampat d'estrelles.
Estan completats amb botonets de diferents formes i colors i, els de platja, amb un viu groc...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...