dijous, 27 de febrer del 2014

Bosses de roba

Desde que les bosses del supermercat s'han de pagar, s'ha anat possant de moda l'utilització de bosses de roba, així que no podien faltar unes bosses per a la meva caseta!

He fet dos, una basada en una il·lustració meva i l'altre en un disseny de Mr. Wonderful.
Podreu trobar productes amb les meves il·lustracions a L'estenedor, L'estenedor és un projecte que varem començar fa uns anys amb la meva germana i on venem samarretes, bosses, vinils, etc. amb les meves il·lustracions. Si en voleu ja sabeu, feu un click a L'estenedor (Els productes de L'estenedor són a mida real... jajajja).

Aniré fent més d'aquestes bosses, a més de samarretes i bodis per a la caseta basades en les meves il·lustracions de L'estenedor, ja aniré penjant segons vagi fent ;)

Espero que us agradin! 

Bossa de L'estenedor

Bossa de Mr. Wonderful

Bossa i agenda de Mr. Wonderful
Bossa i agenda de Mr. Wonderful

Bossa de L'estenedor

Bossa de L'estenedor

Bossa i agenda de Mr. Wonderful


Bossa i agenda de Mr. Wonderful

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...