dilluns, 9 de desembre del 2013

Matalàs i bombetes

Aquest diumenge vaig fer un parell de coses que tenía pendent fa temps: Fer un matalàs i col·locar bombetes. 

El matalàs era per a col·locar-lo sobre un palet que havia comprat fa molt de temps a Servei Estació.
Per a fer el matalàs vaig utilitzar el tutorial de Dollhouse miniature forniture, però vaig fer uns petits cambis. Per a donar més la sensació de tou, vaig afegir una petita capa de relleno de pelutxos per sobre. També vaig utilitzar filferro en comptes de cordill gruixut (no en tenia i el filferro és el primer que vaig trobar).
Va quedar la taula plena de cola, però el resultat és bastant bo i estic contenta de com ha quedat (no les tenia totes amb mi al començar...).

Per a les bombetes vaig utilitzar el tutorial de Mis Mini Casas, que em va anar molt bè i em va ajudar a treure'm la por a toquetejar les bombetes. Ara nomès em faltarà comprar un transformador i algunes de les habitacions ja tindran llum!
I per suposat em tocarà fer làmpares a tutiplen! :D

Sempre, sempre s'ha de pobar el matalàs abans de comprar ;)



Primeres bombetes col·locades!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...