dimarts, 27 d’agost del 2013

Porta falsa i taula de menjador

Fa molts mesos que no em podia posar a fer coses per a la caseta, pero aquest diumenge vaig treure una mica de temps. 

Em vaig posar a fer una taula per aquest apartament i una porta falsa, per a donar la sensació d'un pis més gran :)

També vaig fer aquest gos amb llana de fieltro. El tutorial el vaig treure de Repiny. Tot i que en un principi sembla complicat el vaig tenir llest en un moment, i queda molt dolç tot dormidet sobre les sabates.





Tutorial gossos: Repiny



3 comentaris:

  1. Que " xulo " t'ha quedat tot , pero al gosset es una preciositat .
    Un petonet

    ResponElimina
  2. Nice scene where there is room for children and pets.
    Hugs
    Wyrna

    ResponElimina
  3. Che bella stanza. Mi piacciono gli animali e la bimba.
    Ciao, Faby

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...