dijous, 29 d’agost del 2013

Fofucha per la Laia

L'altre dia, a una amiga i ha mi ens van fer un mini taller de fofuchas. Les fofuchas són nines fetes de goma Eva.
El taller en el van fer Dues Cussines. Podreu trobar-les a Facebook i accepten encàrrecs de nines personalitzades, entre d'altres. La veritat és que s'ho "curren" molt i fan un munt de detallets. 

Jo vaig voler fer una agulla de la meva germana, que treballa com a auxiliar d'enfermeria, així que ens hi varem posar i aquest ha sigut el resultat. Haig de dir que gairebe tot m'ho van fer elles... jajajjajja, però jo vaig pintar la cara ;)

Hi ha moltes coses d'aquesta tècnica de treball que es pot utilitzar per a les casetes. Per exemple, el estetoscopi és de la mida ideal.
I la goma Eva te moltes posibilitats, ja que és molt manejable.

Aquí us deixo les fotos:




La nina te el tamany d'un boli


2 comentaris:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...