dimarts, 8 d’agost del 2017

Custom casa de nines Ikea Flisat

Hem estat enfeinades unes setmanes customitzant una caseta de nines per a la peque de la casa, que aviat farà dos anys.


Quan ve a casa no pot deixar de tocar la meva caseta, així que vam decidir fer-li una per ella, ja que alguns mobles s'han començat a trencar (no estan fets a prova de nens... sniff).

La casa es de la col·lecció Flisat i és té que muntar. Ve totalment buida, sense mobles, paper de paret o ninos.

Vaig començar empaperant les parets amb paper dissenyat per mi i imprès, però com el vaig voler impermeabilitzar amb una capa de cola blanca, es va córrer la pintura i feia bastants bombolles... Així que vaig acabar utilitzant paper de scrapbooking del Tiger, que s'enganxa bé, és fort i ja en tinc una bona col·lecció per poder triar estampat.


Els ninos i alguns dels mobles són de la botiga Imaginarium (en alguns països es diu Itsmagical). Es poden comprar per internet. La veritat és que al coincidir amb l'estiu ja quasi no els quedava rés de rés, i vaig haver d'anar a vàries botigues seves de diferents ciutats per aconseguir uns pocs mobles, això si, em van sortir genial de preu.

Per a substituir els mobles que no vaig trobar he utilitzat taps de productes cosmètics, fustes de diferents productes, blisters i joguines del Kinder Sorpresa.

La roba de casa (llençols, coixins, etc. els ha fet la meva mare).

Les làmines que he penjat per la casa són de diferents il·lustradors que he trobat per Pinterest, hi ha la TV he posat un dels programes preferits de la peque.

















Espero que li agradi molt i s'oblidi de la meva caseta :P

2 comentaris:

  1. Te ha quedado preciosa,a la peque le va a encantar!! Eso sí,que se olvide de la tuya.....son niños jaaa!!
    Besos.

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...