dimecres, 17 d’agost del 2016

Calamars a la romana de fimo

Porto uns mesos dedicant-me a uns encàrrecs: fer la versió en miniatura al estil Playmobil, de negocis de la localitat de Berga per a la nova edició de la ClickPatum.

Per a un d'ells, vaig tenir que fer entrepans de calamars a la romana, una de les seves especialitats. Va ser una mica complicat treballar amb fimo a l'estiu, ja que alguns colors (sobretot els clars), es desfan a les mans amb tanta calor. Tot i així vaig aconseguir fer-ne uns quants :)

Primer vaig fer xurros prims, que vaig doblegar en forma d'anelles.
Després, amb estris de modelatge, vaig anar donant forma al "arrebossat" dels calamars, i amb una mica de pintura vaig donar-lis el toc cruixent.



Per acabar, els vaig posar dins de l'entrepà!


També vaig tenir que fer bistecs de vedella i vedella crua (per al restaurant i per a una carnisseria). 
Van quedar així:




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...