dissabte, 25 de juny del 2016

Remodelant les golfes



Les golfes era una de les habitacions de la caseta que tenia més avançada, una de les primeres que vaig començar a fer... Però últimament la mirava i la mirava i ja no sabia com continuar, la paret del fons la veia poc real i ressaltava més que la resta de detalls de l'habitació. 




Així que ahir vaig agafar i la vaig arrencar!

Vaig decidir donar-li un estil més deixat, amb una paret inacabada, on es veuen les bigues de fusta.
Per a aconseguir aquest aire d'inacabat, vaig enganxar pals de fusta plans i vaig recobrir tot amb "massilla", per a donar la idea del guix que recobreix la paret.
Un cop sec li vaig donar uns tocs de paper de lija i pintura blanca.




Com les bigues quedaven massa blanques, aquest matí li he donat uns tocs de pintura al pastel, en tons marrons, que li donen un aspecte brut i afegeixen volum.




També he aprofitat per afegir un llençol blanc arrugat sobre el matalàs. Per a donar-li forma, he remullat la tela amb cola blanca barrejada amb aigua. Així cada arruga aguanta al seu lloc!

Ara faltarà anar omplint les lleixes de pots o potets i preparar alguna làmpada.



1 comentari:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...