dissabte, 1 d’agost del 2015

Posant persianes

Posar persianes a la caseta era una cosa que tenia pendent desde fa molt temps. 
L'altre dia vaig anar als "xinos" i vaig comprar una safata feta de fustetes per provar de fer-les. Una m'ha donat per a dos persianes. M'ha agradat molt el resultat, així que tornaré a la botiga a buscar el material que em falta :)


I aprofitant les restes de fustes, he posat unes persianes a la finestra d'aquesta escena que porto fent ja fa molt de temps. M'està costant una mica, ja que penso que li falta algo pero no se el què... (encara tinc que fer les cortines i posar alguna planta...)

Ja aniré posant els progressos, espero no trigar tant a fer un nou post! :P

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...