diumenge, 15 de desembre del 2013

Menjar de fimo

Com estaba amb la preparació dels tortells de reis de fimo, vaig aprofitar per alguns menjars més per a la caseta. Principalment volia fer conjunts d'aliments per a crear escenes de cuina.

Per al fons he fet servir paper estampat Din A4 de la botiga Tiger.

Per a l'escena de galetes vaig crear un tallador de galetes amb un trosset de paper d'alumini doblegat. Vec en moltes escenes talladors molt xulos, però em semblen bastant complicats de fer... Aquest és fàcil i econòmic!



Per a les galetes Chips Ahoy vaig fer una petita massa amb fimo líquid i fimo marró i la vaig possar en un platet, així fa l'efecte que n'ha sobrat una mica quan es van fer.



Fa uns dies una amiga em va ensenyar a fer cruassants i volia crear una escena amb aquest tema.
Vaig imitar la manera de tallar la massa i he fet un curró amb una peça de collarets de fusta infantil i un escura-dents.



Com la meva amiga està estudiant pastisseria no podia faltar una mostra de pans i un entrepà per a la nena de la caseta!




I aquí una mostra de com li va agradar a la peque els tortells de fimo:



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...